Szülőföldön is csak kisebb símítások vannak hátra. Ezt a szegény fát meg jobb lett volna kihúzni.
Az Alkotmány utca is végig kész. Útárok, padkarendezés kell, aztán jöhet egy járda akció, csak hogy maximalisták legyünk.
Paprika utca is majdnem teljesen rendben, az árkok kövezése már csak hab a tortán:)
Az Erdőföld utcai játszóteret meg "kommunista-műszakban" egyszer csak megcsinálják az útépítők. A sitt elszállítása, és egy méteres töltés a tér közepére, alapot adna a további társadalmi munka szervezésére:)
Ha én a Paprika utcában laknék, lopnék egy kis útárok-burkoló követ, és egy babakocsi szélességben összekötném a járdát az aszfalttal. Két liter forraltbor mellett pár szomszéd fusizhatna kicsit, szerintem nem szednék fel az építők:)
Az Iskola utca is megújul! Iskola is itt van, meg elöljáró is lakik a sarkán:)
Az Iskola utca is megújul! Iskola is itt van, meg elöljáró is lakik a sarkán:)
Nagyon szeretném, ha ez az aszfaltmaró technológia érintené a Pápai, Petrovics, Nyárfa utcákon a meglévő kis csatlakozó szakaszokat.
Erre gondoltam például. Ha szélesebb is mint az új, azért egy szegélykő, és új aszfalt igen jól mutatna.
Petrovics utcában ugyancsak 5 m-es az aszfalt, de a szegélykő és burkolt útárok reméljük nem marad el.
Balogárpi-féle aknafedél balesetet itt a raklapokkal akadályozzák meg. Nem rossz ötlet, de azért még a száguldozással is várhatunk.
Nyárfa utcai csendélet. A szegélykő elfogyott. Csak a remény maradt a rendes befejezésre:)
Tamási Áron is az aszfaltra vár, ha az égiek is úgy akarják, a Jézuska biztos meghozza itt is a kész utat végre.
A tavaszi időt kihasználva csinosítják a környezetet a lakók. Ki mivel, ez is egy tereprendező eszköz:)
A nyugdíjas útépítő szakembernek is vannak kritikai észrevételei, de nagyon örül a saját útjának.
A kedvenc útkereszteződésemben is megállt az idő. A kitűzőrúd a szegélykő helyes vonalát jelzi. A Hetényvezér utcai sztráda szélességét jó lehet viszonyítani a személyautóhoz. Itt olyan 2,7 m széles, ha egyáltalán helyes ez a szó:)
Látszik, hogy többször nekifutottak ennek a fránya szegélykőnek, de valahogy nem az igazi:)
Itt kezdődik a Hetényvezér utca (vagy íjuk helyesen Hetény vezérnek?) tragédiája. Az Alkotmány utcáig 4,2 m széles, de már a kereszteződés után csupán 3,1m, és mire eléri a Tamási Áront, addigra 2,7 m-re szűkül. Ezen egy méretes teherautó sem fér el. Ez így elfogadhatatlan!
A jelenleg a Helikon utcáig érő szakasz szélessége szegélykő nélkül 3,1 m. A már elkészült és szegélykővel "kitűzött utak szélessége leggyakrabban 5m, kevés helyen fordul elő, hogy 4m-ig szűkül. A Helikon utca is csak 3,8 m széles, így két személyautó nem tud egymás mellett elhaladni, itt is az 5m szélesség lenne az elfogadható, na meg a burkolt útárkok is elengedhetetlen tartozéka a korszerű utcaképnek. Az önkrmányzati képviselőinknek úgy hiszem sürgős feladataik vannak, ha nem akarnak holnap sok virgácsot kapni a hetényi lakosoktól:)
A kiváló beszámolókból is látszik, hogy számtalan helyen folyik az útépítés Hetényben. A tucatnyi útszakaszon, sok tucatnyi útkereszteződésben sehol nincs figyelmeztető tábla! Amíg nem lesz nagyobb baleset, tragédia, addig intézkedjenek, hogy a megfelelő figyelmeztetések a helyükre kerüljenek!
VálaszTörlés