2010. január 10., vasárnap



Közeleg a báli szezon, farsang, és egyéb ínyencségek. Megkérdeztünk néhány hetényit, mennek-e idén bálozni?


KOVÁCS GÉZA- Én csak tollasbálba járok, de abba napi rendszereséggel. A februári jótékonysági bálon lehet, hogy ott leszek.


KULLAI JÓZSEF- Mi nem jutunk el csak esténként a tollasbálba! Hét kisgyermekünk van és nehézkes lenne megoldani a felügyeletüket. De a felésegem sütni szokott süteményt és pogácsát felajánlásként a jótékonysági bálokra.

KAPÁS LÁSZLÓ- Van több bál is itt Hetényben. Az iskola sportcsarnokában szokott lenni alapítványi bál az óvoda és az iskola szervezésében is. Sőt novemberben volt Katalin bál. Én szívesen elmennék, de nincs partnerem.



HONTI ATTILÁNÉ- Azt tudom, hogy az iskola szokott alapítványi bált tartani, de mi utoljára tíz éve voltunk ovibálban-nem itt, mert ide hat éve költöztünk.




KERESNYEI ANDRÁS- Buliba szoktam menni a Forestbe, de úgy igazi bálba nem. Nem is hallottam róla hogy iskolai vagy óvodai bál lenne. Azt tudom hogy év végén volt lovasbál a Kultúrban, de ott lovasok voltak.





GÁSPÁR ÉVA- Nem hallottam róla, hogy lenne Hetényben bál. Bár szeptemberben költöztem csak ide Hajósról. Még általános iskolás koromban voltam bálazni. De az régen volt. Ha lesz itt Hetényben, akkor szívesen elmennék...ha lenne kivel!







ZSIGA ZOLTÁN- A Szarkás kamionos csárdába szoktunk menni bulizni. De az nem igazán bál.






RAKITA ZOLTÁN- Nem járok bálba. Nem is tudom hogy lenne Hetényben.

KALMÁR ATTILA- Nem tudok róla, hogy lenne Hetényben bál. Van egy lelőhelyünk, a Donát söröző, ott szoktunk bulizni baráti társasággal. De úgy tudom, az iskola sportcsarnokában is szokott lenni valami jótékonysági bál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése